Ajuntament de Manresa — Campanya digital sobre l’ús de pantalles

Context

L’Ajuntament volia generar consciència sobre l’abús de pantalles en infants de 5 a 12 anys. El repte? Fer-ho sense moralismes, connectant amb els pares i mares de forma propera, emocional i útil.

Objectiu

Fer reflexionar sobre el temps que els infants passen davant les pantalles, i obrir converses familiars a través d’una campanya 360°.

Què vam fer?
  • Vídeos per xarxes socials i social ads amb situacions familiars recognoscibles.
  • Acció creativa al carrer: vam pintar missatges al terra del Passeig de Manresa perquè, mirant el mòbil, els pares aixequessin el cap i llegissin frases com “Ells t’imiten”.
  • Campanya digital completa: ideació, producció i execució multicanal.
Resultat
  • Més de 200.000 impressions a xarxes socials
  • Aparició als mitjans locals i regionals
  • Converses obertes entre famílies, escoles i ciutadania

A vegades, només cal mirar cap amunt per començar un canvi. I fer-lo visible.

Desplaça cap amunt

Subscriu-te a la nostra newsletter