Ajuntament de Manresa — Campanya digital sobre l’ús de pantalles
Context
L’Ajuntament volia generar consciència sobre l’abús de pantalles en infants de 5 a 12 anys. El repte? Fer-ho sense moralismes, connectant amb els pares i mares de forma propera, emocional i útil.
Objectiu
Fer reflexionar sobre el temps que els infants passen davant les pantalles, i obrir converses familiars a través d’una campanya 360°.
Què vam fer?
- Vídeos per xarxes socials i social ads amb situacions familiars recognoscibles.
- Acció creativa al carrer: vam pintar missatges al terra del Passeig de Manresa perquè, mirant el mòbil, els pares aixequessin el cap i llegissin frases com “Ells t’imiten”.
- Campanya digital completa: ideació, producció i execució multicanal.
Resultat
- Més de 200.000 impressions a xarxes socials
- Aparició als mitjans locals i regionals
- Converses obertes entre famílies, escoles i ciutadania
